Muziekeducatie op scholen wordt steeds belangrijker. Muziek is een uitlaatklep, het is leuk, geeft energie en uitdaging. Het aanbieden van muzieklessen is waar de stichting in de afgelopen jaren van haar bestaan veel ervaring mee heeft gehad. Sinds 2014 detacheren wij gediplomeerde freelance muziekleraren voor diverse scholen, van basisschool tot atheneum.

We helpen ook met bijzondere projecten, zoals het project "Kinderen moeten spelen", waarbij we kinderen met fysieke en/of mentale beperkingen op speelse wijze kennis laten maken met muziek en diverse uitdagingen laten aangaan, onder begeleiding van muziek- en welzijn coaches, met als doel hun algemeen welzijn te verbeteren.

We hebben vanaf ons bestaan vele scholieren vooruit mogen helpen, en dat hopen we te mogen blijven doen.

Als u interesse heeft om van deze diensten gebruik te maken, stuur dan een email naar info@stichtingmusicemotion.nl  of gebruik hieronder het contactformulier. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden m.u.v. het weekend.