Stichting Music Emotion helpt met het grensloze subsidie programma "Fundtastic" kwetsbaar talent die leven in minder leuke omstandigheden in hun land, met behulp van internationale partners sinds vele jaren op weg d.m.v. subsidie.

Maar "Fundtastic" is er ook voor de (kwetsbare) talenten in eigen land die geen muziek op school hebben en waar het een beetje saai op school is, maar dit wel graag zouden willen doen.

Wij bieden muzieklessen, zanglessen, raplessen en danslessen d.m.v. onze freelance coaches op jouw school. Of kan jij al zo goed zingen dat je al een uitvoering in de aula kan geven voor publiek, maar je wel een geluidsset nodig hebt zodat iedereen jou en je muziek kan horen? Dan voorzien wij je gratis van een mooie geluidsset en geluidsman!

Als jij voor je project subsidie zoekt dan kan je dit bij ons aanvragen tot maximaal € 1.000,00. Wij hebben maar één voorwaarde; het moet een project zijn die over muziek gaat, want daar ligt onze focus. Of dat nu zingen, rappen of dansen is of als stand-up comedian, zolang muziek maar het middelpunt is.

Wij behandelen het gehele jaar door aanvragen, er is geen deadline. Echter kunnen wij maar 20 aanvragen per jaar honoreren. Stuur daarom je plan zo snel mogelijk in, niet langer dan maximaal 10 pagina's, en na ontvangst van je projectplan waar je een bevestiging van krijgt, weet je binnen maximaal 12 weken of je ervoor in aanmerking komt. Het kan zijn dat we je in desbetreffende periode tussentijds benaderen voor additionele informatie, met betrekking tot je project.

Mocht je vragen hebben met betrekking tot deze subsidie, stuur dan een email naar fundtasti  c@stichtingmusicemotion.nl of vul hieronder uw gegevens in. Door de vele aanvragen streven we ernaar om binnen maximaal 5 werkdagen te antwoorden.