Stichting Music Emotion helpt met het grensloze subsidie programma "Fundtastic" kwetsbaar talent die leven in minder leuke omstandigheden in hun land, met behulp van internationale partners sinds vele jaren op weg met d.m.v. subsidie.

Maar "Fundtastic" is er ook voor de (kwetsbare) talenten in eigen land die geen muziek op school hebben en waar het een beetje saai op school is, maar dit wel graag zouden willen doen.

Wij bieden muzieklessen, zanglessen, raplessen en danslessen d.m.v. onze freelance coaches op jouw school. Of ben je al zo goed dat je al een uitvoering in de aula kan geven voor publiek, maar je wel een geluidsset nodig hebt zodat iedereen jou en je muziek kan horen, dan helpen we je zodat jij een mooie geluidsset en geluidsman kan inhuren!

Als jij voor je project subsidie zoekt dan kan je dit bij ons aanvragen tot maximaal € 1.000,00. Wij hebben maar één voorwaarde; het moet een project zijn die over muziek en/of media gaat, want daar ligt onze focus.

Er is bij ons geen deadline, wij behandelen het gehele jaar door aanvragen. Stuur je plan in, niet langer dan maximaal 10 pagina's, en na ontvangst waar je een bevestiging van krijgt, weet je binnen maximaal 12 weken of je ervoor in aanmerking komt. Het kan zijn dat we je in desbetreffende periode tussentijds benaderen voor additionele informatie, wanneer we je project leuk maar nog niet compleet (genoeg) vinden.

Mocht je vragen hebben met betrekking tot deze subsidie, stuur dan een email naar fundtasti  c@stichtingmusicemotion.nl of vul hieronder uw gegevens in. Door de vele aanvragen streven we ernaar om binnen maximaal 5 werkdagen te antwoorden.